Enea sponsorem strategicznym MKS!

29 wrz 2023 |

Drużyna MKS URBIS Gniezno, coraz śmielej radząca sobie w krajowej elicie piłki ręcznej kobiet, zyskała nowego sponsora. W sezonie 2023/2024 zawodniczki będzie wspierał poznański koncern energetyczny Enea.

MKS PR Gniezno to drużyna z ponad pięćdziesięcioletnią historią. Od początku swojego istnienia klub skupiał się na tworzeniu silnej i zjednoczonej społeczności, stawiając na systematyczne szkolenie młodych talentów. Przez lata działalności wypracowano szeroką i dobrze działającą strukturę szkoleniową dzieci i młodzieży. W klubie trenuje obecnie blisko 250 zawodniczek w różnym wieku. Efektem wielu lat pracy szkoleniowej był awans do elity, wywalczony w sezonie 2021/2022. Dziś drużyna MKS URBIS Gniezno z powodzeniem występuje w ORLEN Superlidze Kobiet. 

Enea, jako sponsor strategiczny, będzie wspierać zawodniczki w sezonie 2023/2024. Logo firmy pojawi się na strojach drużyny i sztabu trenerskiego, marka będzie obecna m.in. na boisku (w hali im. Mieczysława Łopatki) i poza nim.

Dołączamy do grona społeczności MKS URBIS Gniezno, by razem promować i popularyzować piłkę ręczną. Doceniamy wysiłek sportowy, który przekłada się na ostatnie sukcesy i obserwowany od kilku sezonów rozwój gnieźnieńskiego klubu. Chcemy wspierać „Pszczoły” w drodze po najwyższe laury. Już teraz życzymy zawodniczkom najlepszych wyników, a kibicom wyjątkowej zabawy i energii do dopingowania – powiedział Artur Murawski, Dyrektor Departamentu Sponsoringu, Promocji i Zarządzania Marką w Enei.

Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z tak renomowaną firmą jak Enea. Ta synergia pomiędzy sportem a sektorem energetycznym ma potencjał do przyniesienia korzyści zarówno naszej drużynie, jak i lokalnej społeczności, a logotyp Enei będzie utożsamiany przez nasze stale powiększające się grono kibiców ze wsparciem sportu kobiet – podkreślił Arkadiusz Koronka, prezes MKS URBIS Gniezno.

 

O Grupie Enea

Enea to jeden z największych w Polsce koncernów energetycznych współodpowiedzialny za bezpieczeństwo energetyczne kraju. Firma dostarcza energię do ponad 2,7 mln klientów. Firma realizuje Strategię Rozwoju, która zakłada „Zieloną zmianę Enei”, czyli zrównoważoną transformację Grupy budującą wzrost wartości, przy założeniu długofalowego celu - osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 r. Enea planuje zrealizować ten cel dzięki dynamicznemu rozwojowi odnawialnych źródeł energii. Specjalizacją firmy będą magazyny energii, jako technologia kluczowa do zapewnienia stabilności OZE.

Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej Polsce. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Za pośrednictwem PKOI spółka wspiera pięć Polskich Związków Sportowych: triathlonu, wioślarstwa, tenisa stołowego, rugby oraz cheerleadingu. Ambasadorką marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.