Piwo „Gnieźnieńskie” specjalnie dla MKS - MKS PR Gniezno
Piwo „Gnieźnieńskie” specjalnie dla MKS
MKS URBIS Gniezno może pochwalić się nowym, unikalnym produktem sygnowanym klubowym logo. Działacze klubu doszli do porozumienia firmą Lech-Pol, właścicielem i dystrybutorem marki piwa „Gnieźnieńskie”, i w wyniku tej współpracy stworzyli nowe, bezalkoholowe piwo z żółto-czarnym logo na etykiecie.
Od nowego sezonu fani Pszczół będą mogli delektować się nowym trunkiem. Dzięki współpracy z gnieźnieńską marką, podczas spotkań rozgrywanych w hali im. Mieczysława Łopatki, będzie możliwość zakupu piwa bezalkoholowego o smaku limonki. Na razie nowe piwo dostępne będzie wyłącznie na meczach Superligi Kobiet, lecz już niebawem stanie się on także ogólnodostępny w punktach handlowych. Jednakże pierwsza okazja by spróbować nowego produktu będzie podczas Koronacji Królewskiej, która odbędzie się w najbliższą sobotę oraz niedzielę, na placu św. Wojciecha w Gnieźnie.
Wkrótce, w ramach współpracy z firmą Lech-Pol pojawi się także jeszcze jeden produkt oznaczony logo MKS.
Warto podkreślić, że zakup tych edycji specjalnych „Gnieźnieńskiego” będzie także wsparciem finansowym dla klubu. Z każdej zakupionej butelki, aż złotówka trafi na konto Żółto-czarnych.